سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شورانگیزترین نامه ها و نغمه ها و شعرهای عشق
صفحه اصلی وبلاگ
پارسی بلاگ
شناسنامه من
ایمیل من
 RSS 
اوقات شرعی
شنبه 87 اردیبهشت 21 ساعت 2:20 عصردلدار عزیزم

مدتی است که رویاهای من از حالت همیشگی خود پای فراار نهاده و نوسان روح من کمی در مسیر امیالم پیش رفته

دیگر چون گذشته ها مانند زمانهای رنج با رو تلخی افزای دیرین از خواب نمی هراسم و از خوابیدن ابا نمیکنم

هنگامیکه خورشید زمین و زمان را نور گسترانیده و حقیقت زندگی بر جانهای حساس و قلوب پر احساس گردغم فشانیده وصول به عشق تو نیز امکان پذیر نمیگردد چشمان زیبا و معصوم تو که بر زمین دوخته شده حتی نظری بسوی من نمی افکند

بدین جهت بخواب پناه میبرم  تا در رویای خیال انگیزش سر در آغوش تو بگذارم و از دل پر درد سرود عشق بر آورم

تو ایدهءال من در تجسم افکارم همانگونه که هستی جلوه گر میشوی و بی آنکه مانعی وردایی قادر باشد این پیوند ارواح ما را بگسلد دست در آغوش هم می افکنیم و بر چمنزار های دور بر فراز چشمه سارهای شفاف گام می نهیم و فارغ از درد هجران عشق می ورزیم محبوبم این نعمت بزرگ را که بر من ارزانی داشته ای بخاطر قلب مهربان و عشق پرورت از من دریغ مکن باز در شبانگاهان هنگامی که احساس تنهایی میکنی در دل رویایه من خود نمون باش

همیشه با آغوش باز و هر زمان با دلی اباز از مهر رو عشق در انتظار تو هستم.

 

شعر

 

دل دردمند من را تو همی دوا توانی

مشکن چنین دلم را مفکن به ناتوانی

ز فسانه ها که گفتی همه عهد خود شکستی

بخدا به سوز آهم کنمت بن جوانی 


متن فوق توسط: ناصر نوشته شده است| نظرات دیگران ( نظر)

درباره خودم
شورانگیزترین نامه ها و نغمه ها و شعرهای عشق
ناصر
با سلام مقدمه جوانان عزیز این وبلایگ که مشتمل بر پنجاه نامه و نموداری از زندگی قلب و درون و احساسات شما است به همگی خوانندگان محترم تقدیم میکنم و اگر پس از مطالعه هر نامه ناراحت شدید مرا ببخشید چون منظوری جز اینکه نشان دهم حالات عاشق چگونه است و عشق پاک هم وجود دارد نداشته ام و برای هر متن یک شعری مناسب سروده ام که وصف الحال گرفتار است.
لوگوی من
شورانگیزترین نامه ها و نغمه ها و شعرهای عشق
لوگوی دوستان من

اشتراک در خبرنامه